plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Campingkongen (videoblogg)

1 kommentar

Hallais! I´m back! Det var jo ikke meninga å være så lenge borte fra blogginga, tipper dere har zaaaavna meg. MEN – skrivesperre er skrivesperre. Eller potesperre om du vil hrhrhrhr (jepp, sånn er kattelatter).

Tøff i trynet :D

Tøff i trynet 😀

Jeg digger telt. Det er jo helt uvesentlig om det ligger flatt på bakken eller er som et hus, det kan uansett nytes. OG JEG VET Å NYTE! Særlig er ligging under teltbunn er zuper opplevelse. Anbefales! Greia er jo at – vel, for å gjøre litt om på et kjent sitat: «This tent ain´t big enough for the both of us» (om du ikke er like flerspråklig som meg: «dette teltet kan kun én katt bruke, og det er meg. Uansett teltstørrelse!). Av hensyn til lesere som ikke er helt våkna ennå skriver jeg også i klartekst: Pellejyplingen har ingenting der å gjøre.

Campingkongen

En forskremt Pellejypling tør ikke helt møte blikket mitt.

One thought on “Campingkongen (videoblogg)

  1. Du er en tøffing! Katten jeg hadde før var livredd for telt, men det kan kanskje ha noe å gjøre med en traumatisk ballong/telt-opplevelse å gjøre. Jeg måtte tvinge henne inn sammen med meg hver gang vi skulle telte i hagen (og det hjalp vel ikke akkurat… Men til mitt forsvar så var jeg bare et barn).
    Du derimot, ser jo virkelig ut som King of the castle!

Mjau meg tilbake:

