plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Tobeintdoen, med meg som trendsetter (videoblogg)

Legg igjen en kommentar

Hallais!

Jeg har fått tonnevis av brev fra fans rundt omkring i landet, og mange skriver (om enn ganske utydelig) om tobeintdoen. Eller rettere sagt: sin nyvåkna begeistring for den. (Tror du jeg overdriver? Ok da, kanskje bittelitteminigrann.)

Alt fordi jeg skrev litt om hvor kul den er i dette innlegget. Tøft at dere er hekta på tobeintdodilla ezze. LØP, pelsefanter, løp til doen, og sørg for å få med deg en tobeining om du ikke kan kunsten å mane frem vannet på egen hånd!

«Go ahead. Make my day.»  (Clint Eastwood)

mjaoWWW

Mjau meg tilbake:

