plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Vellykket julezmisking! – videoblogg

4 kommentarer

I mine belabbede ord før jul presiserte jeg at ekstra smisking fort kan gi resultater. Det finnes aldri grenser for hva en pelskledd hjerne kan klekke ut for å få seg litt snadder, og jula byr på ekstra muligheter – tobeiningene er ekstra rause på denne tiden hehehe  🙂

Siden jeg som du vet er selvsikker nok til det aller meste (jeg vil jo ikke fremstå som arrogant, så jeg uttrykker meg litt beskjedent), går jeg her foran med et eksempel på hvordan det kan gjøres.

«All I wanted was something to eat»    (Rambo)

4 thoughts on “Vellykket julezmisking! – videoblogg

  1. Rambo, du har et tøft navn og fremstår som en tøff type, men egentlig er du bare veldig, veldig søt!!

  2. Smisk er et must!
    Og menneskedyrene går fem på.., -hver gang. 😀

    Godt nyttår fra oss
    Mjå & Isak

Mjau meg tilbake:

