plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Mistanke om fyll og vold – videoblogg

7 kommentarer

Det var ikke min skyld. Det kan det ikke ha vært.

Hele livet har jeg styrt unna alkohol og piller, med unntak av den gangen jeg slikket i meg noen gylne dråper fra gulvet ved en tobeining og ble svimmel og uvel. Så skjer dette.

Det verste er at jeg ikke husker hva som hendte. I det ene øyeblikket ble jeg klødd bak øret av ei dame som kunne sine ting, i det neste raver jeg ut den hersenz kattekasjotten, med bandasje på foten og mange tenner mindre. Noen må ha lurt i meg sprit eller noe. Var jeg i slåsskamp? Oppførte jeg meg tåpelig? Min lille trøst er at hvis jeg var i slåsskamp så gikk det helt sikkert verre med den andre skapningen.

Jeg har i det minste ikke tannpine lengre, så noe godt førte fyllekula med seg. Men likevel – fyttikatta zå ydmykende. Du synes kanskje det er rart at jeg legger ut dette videobeviset på min ydmykelse, men hey, jeg er moden nok til å tåle det. Dette er til skrekk og advarsel til dere andre der ute. Jeg kommer sterkere tilbake i vant ztil.

miaoWWW

7 thoughts on “Mistanke om fyll og vold – videoblogg

  1. fikk du mye kjeft når du kom hjem drita full? Jeg har hørt at det ikke er så populært! Hilsen Tussi

  2. Men tenna dine da? Fant du igjen de?

  3. Shit.., de fyllekulene der er ikke det minste gode!
    -Og så mange bein man får! 8 villstyrige og sjanglete poter er ikke greie å stokke…

    Medfølende Isak.

  4. Bra du legger ut denne advarselen om hva som kan skje. Må vise den til Gilbert og Molly!

Mjau meg tilbake:

