plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Moro på Photeshopkurs!

7 kommentarer

Etter at jeg fant veien til tastaturet og www-verdenen, har min interesse for data bare økt og økt. Jeg skrev nettopp ønskeliste, alt er henta fra nettbutikker. Yez! Se bare på den herligheten jeg fant her (selv om katten som er modell ser ganske fortapt ut).

MEN – det var ikke det dette skulle handle om! Jeg har vært på Photeshopkurs! Spesielt designet for labber mot tastatur (må ikke forveksles med den tobeinte klønete varianten med lignende navn).

Hva synes du om rezultatet? Selv er jeg veeeeldig fornøyd hehehehehehe!

Pellejyplingen – pelsen jeg er nødt til å holde ut med. Det blir litt enklere når jeg kan hevne meg på denne måten hehehehehe

 

 

 

 

 

 

 

7 thoughts on “Moro på Photeshopkurs!

  1. Sex bomb, sexy bomb…haha.

  2. det kledde han!
    Gjermund hilser og sier at han selv måtte trekke tre tenner i fjor. han krysser potene for deg!

  3. 😀 Aldeles nydelig farve på leppestiften det der, fargen kler ham…virkelig 😀 Åsså blir liksom leppene forstørret, noe som visstnok skal være veldig «in». Den mascaren.. Er den vannfast?

Mjau meg tilbake:

