plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Min favoritt-tobeining

1 kommentar

Noen tobeininger er verdt en ekstra innsats. Han her heter Trond, og er muligens tankeleser. I hvert fall vet han alltid når jeg vil leke, og når jeg bare vil ligge i fred. Herlig. Han har gitt meg bøttevis med oppmerksomhet helt siden vi ble kjent, og da var jeg jo bare en unge. Slikt kan jeg like.

Han er kul han Trond. En kul tobeining, ja, det går an!

miaoWWW

This slideshow requires JavaScript.

One thought on “Min favoritt-tobeining

  1. Tilbaketråkk: Mitt eneste feilgrep « plutosjefen

Mjau meg tilbake:

