plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Næringsvett for katter – videoblogg

4 kommentarer

Det er mye prat mellom oss katter om mus, Whiskas og småfugl, men vil du bli virkelig lett på foten må du få i deg litt grønnsaker. BROKKOLI er den ultimate grønnsaken, yeah!

Den inneholder mye fiber, proteiner og vitaminer, og den funker godt om du har trøbbel med hard mage hehe.

Erfarne meg går foran med et godt eksempel, her med både bilde- og videobeviz. Spis, pusen, spis!

All I wanted was something to eat (Rambo)

 

4 thoughts on “Næringsvett for katter – videoblogg

  1. Haha! Hyggelig av deg å dele «hemmeligheten»!

  2. Hihi…dette skulle Molly sett. Hun trenger å bli litt lettere på foten 😉

  3. Blærk… brokkoli har jeg aldri likt… Nei sånt greier du ikke lure i meg. Men kom igjen med et kyllinglår… *slevet renner* , men jeg kan lære litt av farta på selve innhugget. Det så veldig kontrollert ut. Vinner du mye på det? Er det noe jeg burde se litt nærmere på *voff*

    -Tussi-

Mjau meg tilbake:

