plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Hevnen er søt – og full av lopper

5 kommentarer

En hevn bør være grenseløs  (William Shakespeare)

Et resymé: for noen dager siden hacket min samboerkatt Pelle seg inn på bloggen min (link), og skrev et løgnaktig innlegg om meg, PLUTO Den Store.  Jeg lovde hevn (link), og nå sitter jeg her veeeeeldig fornøyd *ssss*.

Jeg lurte tobeiningene, og Pelle fikk svi, hahahahahah. Jeg klarte å få litt rusk opp i pelsen til Pelle, akkurat sånn at det så ut som lopper!  Hahahahah, gjett hvem som måtte bade da? Pelle var sååå sur ezze! Tipper han aldri hacker seg inn her igjen 🙂

Bildebevis: 

This slideshow requires JavaScript.

 

5 thoughts on “Hevnen er søt – og full av lopper

  1. Hmm, det lyser enda mer hevn og vendetta fra øyne til Pelle. Særlig på bildet med det rosa håndkleet.
    Watch out, Pluto!

    Isak & Mjå

  2. Haha, hevnen er hvertfall underholdende!

  3. Huffda, så slem dere er med hverandre :p Gilbert holder seg med fresing til Molly.

Mjau meg tilbake:

