plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Forbanna!

5 kommentarer

Klørne er ute, Pelle hacka seg inn på kontoen min (link), slask!

Det er jo litt imponerende at et dyr som tror at trappa er et tre, faktisk klarer å hacke seg inn, men HALLO!!??  Passordet er herved endret, INGEN skal få komme seg inn her mer!

Og bare for å ha det sagt: jeg sover IKKE med kosedyr! De bildene er arrangert! Nå blir det HEVN, og hevnen er som kjent best kald. Jeg har god tid.

Det koker i hjernen…

Pelle tror at trappa er et tre. Djezez…

 

 

 

 

5 thoughts on “Forbanna!

  1. Passe på så du ikke detter forover når du sovner, -gulvet gir sjeldent etter.

  2. katten min og stakk hode ut av trappe trinnene
    ( han er død)

  3. Tilbaketråkk: Hevnen er søt – og full av lopper « plutosjefen

Mjau meg tilbake:

