plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Pingla Pluto – hevnen er søt!

3 kommentarer

Hallais, PELLE heter jeg, mobbeoffer nr.1 i denne bloggen er nå i ferd med å ta hevn!  😀

Når Pluto er borte danser jeg på tastaturet, hiiiiiiihihihi! Hack hack hacker!

Pluto gir seg ut for å være så tøff og erfaren, selvstendig og alt det der tullet, men sannheten er at han er pusepusete pysete! Jeg mener, han sover med kosebamser! Say no more!

Det er JEG, PELLE, som er flink til å fange fugler og rotter. Det er JEG, PELLE, som regjerer over andre etasje, og det er JEG, PELLE som har tatt over favoritthula til Pluto.

Jeg regner med at dere trenger bevis, her komm – OI, MÅ LØPE, NÅ KOMMER PLUTO!

Pluto likte ikke å bli tatt bilde av med tigerkosen, gjett om han blir sur når hele verden kan se det! HEVN! 😀

Se, Pluto lener seg til og med inntil bamsen i søvne!

Pluto la ut et lignende bilde av meg (innlegget «ungdommelige feil») og påstod jeg trodde jeg var en hval, og at jeg ventet på krill. LØGN! Tobeiningen ba meg om å vise fram mine flotte tenner, og jeg gjorde det selvsagt, de er jo feilfrie!

Her er beviset på at jeg – Pelle – har tatt over hula til Pluto. Kjølig og god! Fint for meg å få en liggeplass som har blitt perfekt over mange års bruk av Pluto.

 

 

 

 

 

3 thoughts on “Pingla Pluto – hevnen er søt!

  1. Oisann, der kom en en ripe i macholakken til Pluto. 😀

  2. Tilbaketråkk: Forbanna! « plutosjefen

  3. Tilbaketråkk: Hevnen er søt – og full av lopper « plutosjefen

Mjau meg tilbake:

