plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Kroppen min får du aldri!

8 kommentarer

Hallå!? Utfordring?! Ordet holder ikke, her snakker vi invadering av en annen skapnings intimsfære!

Tobeiningene vil absolutt holde meg og bære meg. Jeg kan jo forsåvidt forstå at de ønsker nærkontakt med pelsen min, med det kan de jo få ved å la pølsene ztryke over meg, noe som kan være riktig greit for meg også (ok da, nesten alltid).

Ekstra gøy er det visst å prøve å få meg til å gå på to bein, men – BOMBE! – jeg er katt, ikke sant? Ingen baby!

Dessuten er det min kropp! MIN, BARE MIN!

Bare så synd at jeg må finne meg i slikt for å få Whiskas. Og kylling. Og rå fisk. Og..og..

Erfaren Machokatt. IKKE baby!

Tobeiningen tror det er kosing på gang. No such thing. Fraspark.

Ikke akkurat fløtepusblid. Legg merke til motivasjonen bak på ztolen: kaviar. «All I wanted was something to eat.» (Rambo)

miaoWWW

8 thoughts on “Kroppen min får du aldri!

  1. HALLO!! Å legge ut bilde av meg som yngre uten å spørre MEG først?!?! Sikker på at du tok utdanningen ordentlig??
    Også TO bilder!!

  2. men det er vel verdt det hvis du får kylling og fisk?

  3. Nåååå♥ Søte dokke e! 😉

  4. Og Pluto: Du ser litt skvist ut 😉

Mjau meg tilbake:

