plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Jeg sover hvor fanken jeg vil!

4 kommentarer

Jeg vet ikke helt hva andre katter tenker på, men skal jeg dømme etter kommentarene jeg fikk på forrige innlegg, så driver de blant annet og gjemmer seg!

Dette er uholdbart.

Vi katter sover hvor vi vil, hvor lenge vi vil. Bazta.

Får du ikke zove i fred får du sette i gang med å dressere tobeiningene. Ignorering av uønsket tobeint atferd virker bra, men lykkes du mot formodning ikke med dette, så prøv et mjau uten lyd – det klarer de ikke å motstå :p

Jeg har forresten gjenerobret godsofaen, det gikk så så bra atte. Litt påtatt dårlig matlyst, mye gnikking oppover tobeintbein og stille mjau ved sofaen gjorde underverker. Ah, zove mer nå miaoWWW.

Yes! Egen seng! (litt femi men – puh, skal jo bare sove der)

Tobeining = ok pute

Mens jeg er inne på dette med zøvn – vær obs på beina dine når du våkner

Soving på bord er best med duk (ikke plast!)

Zzzz

Demonstrasjon av korrekt ansiktsuttrykk for å få sove i fred

En mer diskret demonstrasjon av korrekt LIGG UNNA, TOBEINING- ansiktsuttrykk

 

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Jeg sover hvor fanken jeg vil!

  1. Hmmm…er visst mye pyste pusekatter der ute ja :p Bra du har kustus på tobeiningene dine 😉

    Haha…måtte bare le av den nye senga di 🙂 Machokatter som er sikker på seg selv, bryr seg ikke om at ting er femi vet du. Må være deilig med helt egen seng da 🙂

    Herlige sovebilder (og tekst) :)) Ble trøtt jeg også nå 😉 God natt!

  2. Tobeiningene er ganske enkelt satt sammen – en må bare vite HVORDAN. Og det gjør jeg, hehe :8
    Den senga er femi ja, men det blir jo balansert da, med det heftige kattosteronet mitt og femidilldallet.

  3. Eg må berre få seie at eg likar bloggen din, og eg er titt og ofte innom for å sjå etter nye innlegg og eventyr. Du får helse dei tobeinte og seie takk for kinobillettane som dei la igjen hos oss i sommar. Me fekk god bruk for dei og såg «The Dark Knight Rises». Tilrådast!

Mjau meg tilbake:

