plutosjefen

kattememoarer fra et macholiv

Where´s Waldo – no – PLUTO!

4 kommentarer

Ikkje bli så zjokka da, klart jeg kan engrish! Yes I iz a cats!

Det har klikka for tobeiningene. Jeg har jobba hardt og lenge for å sikre førsterettene til dunputene i godsofaen, og så DETTE! Hva gir du meg?

Her må strakstiltak iverksettes, jeg trenger søvn – i zofaen. Rapport om immidiatetotakesene coming up.

Tobeiningene må være syke. Dette tyder på feberfantasier. Eventuelt fantasier om Waldo.

4 thoughts on “Where´s Waldo – no – PLUTO!

  1. Men duu!! Her er det jo massevis av steder du kan gjemme deg for tobeiningene!! Det er vel ikke noe å klage på, du kan sove hele dagen i fred og komme frem når du er sulten 😀 ❤

  2. Stakkars deg……sitter på gulvet og ikke finner noe plass å sove 😦 Tror nok Gilbert hadde trivdes i den klesdungen da 😉

    • Klesdunger er oppskrytt, hvis de ikke er dandert rundt min flotte pels ETTER at jeg har lagt meg der. Sånn at jeg f.eks. har støtte for hodet.
      Tobeiningene sine bein har ikke fått mye fred fra meg, så nå er snart sofaen min igjen 🙂

Mjau meg tilbake:

